Opis projektu dla firmy sprzątającej

Głównym założeniem projektu było stworzenie kalendarza do zarządzania terminami usług świadczonych przez firmę sprzątającą.

Podstawowe założenia projektu

  • Baza pracowników
    Administrator systemu tworzy bazę pracowników, którzy logują się na swoje konta do systemu i mają podgląd swojego terminarza pracy oraz potwierdzają przepracowane godziny.
  • Baza klientów
    Administrator systemu tworzy bazę klientów, którym świadczy usługi. Do klientów wysyłane są powiadomienia o nadchodzącym terminie usługi.
  • Terminarz usług
    W kalendarzu administrator wprowadza usługi wykonywane dla swoich klientów. Występują 2 rodzaje usług cykliczna i jednorazowa.
    • Usługa cykliczna - usługa świadczona w stały dzień o stałej godzinie powtarzana co 1,2,3 lub 4 tygodnie
    • Usługa jednorazowa - usługa świadczona jednorazowo w konkretnym terminie
    System daje wiele możliwości edycji i zarządzania konkretymi terminami, wprowadzanie różnego rodzaju odstępstw od regularnego terminu.
  • Mailing do klientów
    System posiada możliwość wysyłania do klientów różnego rodzaju mailingów takich jak newsletter i powiadmomienia o usługach.
  • Raporty
    W systemie mozna generować raporty pdf i excel z różnego rodzaju danymi m.in godziny przepracowane przez pracowników, miesięczne zestawienia dla klientów i wiele innych.

Jest to tylko krótkie przedstawienie podstawowych funkcjonalności systemu, który jest cały czas rozwijany i dostosowywany do potrzeb prowadzonej działalności.